9. Gázok és folyadékok ÉRTÉKELÉS

Tovább

A gmail fiókodba bejelentkezve nyiss meg egy drive dokumentumot és oda másold be az egyes értékeléseket. A dokumentum neve a Te neved legyen. Ezt oszd meg a termtud.akg@gmail.com felhasználóval

 

1. Socrative - halmazállapotok

Összesen három mondatot kell bemásolnod az értékelőbe. a) és b) és c)

a)
A számonkérésre felkészültem.
A számonkérésre nem készültem fel, mert nem volt időm.
A számonkérésre nem készültem fel, mert azt hittem tudom.
A számonkérésre nem készültem fel, mert nem érdekelt.

b)
Ennek megfelelően hibátlanul (0 hiba) sikerült.
Ennek ellenére hibátlanul (0 hiba) sikerült.
Ennek megfelelően jól (1 hiba) sikerült.
Ennek ellenére jól (1 hiba) sikerült.
Ennek megfelelően közepesen (2-3 hiba) sikerült.Ennek ellenére közepesen (2-3 hiba) sikerült.
Ennek megfelelően rosszul (3-nál több hiba) sikerült.
Ennek ellenére rosszul (3-nál több hiba) sikerült.

c)
Ennyi felkészülés elegendő.
Szerintem többet kell készülnöm a számonkérésekre.
Továbbra sincs időm készülni.
Továbbra sincs kedvem készülni.

 

 2. Számítási feladatok - Gay-Lussac I.

a)
Az órán a feladatokat megoldottuk, a füzetembe leírtam, a táblai jegyzetet követve ellenőriztem.
Az órán a feladatokat NEM oldottuk meg, a táblai jegyzet alapján azonban leírtam.
Az órán a feladatokat NEM oldottuk meg és a táblai jegyzetet sem írtam le.

b)
Otthon a számítási feladatokat átnéztem, mert lelkiismeretes vagyok.
Otthon a számítási feladatokat átnéztem, mert nem értettem meg teljesen az órán.
Otthon a számítási feladatokat átnéztem, mert sejtettem, hogy lehet a dolgozatban.
Otthon a számítási feladatokat NEM néztem át, mert szerintem értem őket.
Otthon a számítási feladatokat NEM néztem át, mert nem volt rá időm.
Otthon a számítási feladatokat NEM néztem át, mert nem gondoltam, hogy ez lesz a dolgozatban.

c)
A dolgozatom jól sikerült.
A dolgozatom NEM sikerült jól.

 

3. PLUSZ feladatok

Az epocha első két hetében ennyi pluszfeladatot készítettem:
0
1-3
3-5

4. Első projekt

A filmforgatást kellőképpen előkészítettük, ezért a forgatás jól sikerült.
A filmforgatást kellőképpen előkészítettük, ennek ellenére a forgatás nem jól sikerült.
A filmforgatást feltehetően nem készítettük kellőképpen elő, ezért a forgatás nem jól sikerült.
A filmforgatást nem készítettük elő, a forgatás nem jól sikerült.

 

5. Első film értékelése - egészítsd ki a mondatokat!

Az első projekt filmet(megfelelő beillesztendő)

- időben
- nem
- 4 nappal később sem

küldtük el.
Az első projekt filmünk (megfelelő beillesztendő)

- jól
- nem jól

sikerült.

A ............................ szempontnak (megfelelő beillesztendő)

- megfelelt
- nem felelt

meg.
Ennek az az oka, hogy.......................................

 

6. Egyéni értékelés - egészítsd ki a mondatokat!

Tudom, hogy az egyéni értékelés beleszámít az epochába, ezért (megfelelő beillesztendő)

- törekedtem
- nem törekedtem

rá, hogy azt teljesítsem.
A mai napig a 6-ból ................. értékelést készítettem el.
Az értékelést (megfelelő beillesztendő)

- időben
- késve
- még mindig nem

osztottam meg tanárommal.

 

7. Egyéni értékelés számomra - egészítsd ki a mondatokat!

Az egyéni értékelés szerintem

- jó
- nem jó

, mert .....................................................

 

8. Mit csinálnál másképp?

Ha most kezdődne az epocha mit csinálnál ugyanígy és mit másképp? Szöveges válasz pár sorban.