Múlt kupac szept.20.

t

MINDENKI

Első feladat:

Másold be az alábbi szöveget egy word dokumentumba. Ezt követően egészítsd ki a rád vonatkozó állítással (a rád NEM vonatkozót töröld), majd küld el az alábbi e-mailre a wordot: termtud.akg@gmail.com

A csillagos feladatok nem mindenkire vonatkoznak!

1. Az első részteszt feladatait előre ismertem, erre

a) jól felkészültem b) átnéztem c) nem készültem fel d) hiányoztam

2. Az első résztesztem

a) jól sikerült b) közepesen sikerült c) gyengén sikerült

2B* Úgy érzem az első résztesztem azért sikerült gyengén, mert...... (egészítsd ki)

2C* Mivel az 1. résztesztem gyengén sikerült/hiányoztam ezért a 2. résztesztre

a) jól felkészültem b) átnéztem c) nem készültem fel d) hiányoztam

3. A második részteszt feladatait előre ismertem, erre

a) jól felkészültem b) átnéztem c) nem készültem fel d) hiányoztam

4. Az első résztesztem

a) jól sikerült b) közepesen sikerült c) gyengén sikerült

4B* Úgy érzem a második résztesztem azért sikerült gyengén, mert...... (egészítsd ki)

4C* Elhatároztam, hogy az epochazáróra.... (egészítsd ki)

 

A-csoport

5. Az alábbi linken az 1., 2., 3., 4., 5., 6. feladat elkészítése

6. Olvasd végig az alábbi digitális oktatóanyagot, majd írj 5 plusz gondolatot a füzetedbe az aminosavakkal kapcsolatban, amelyekről az órán nem volt szó.

 

B-csoport

5. Készítsd a projekted! A prezentációra fókuszálj, azt pénteken be kell mutatni!